Misje

Penny i Lenny







Mój syn jest piratem


1. Idziemy na plażę karaibską i rozmawiamy z wściekłą ośmiornicą
2. Biegniemy do Kamari na wieżę zamkową
3. Wracamy do ośmiornicy
4. Teraz musimy iść do lasu, ale aby się tam dostać pierw musicie pójść na wulkan, potem klikamy na lornetkę i w lewym dolnym rogu ukaże nam się światło. Gdy na nie klikniemy zostaniemy przeniesieni do lasu
5. Rozmawiamy z synem Kamari stojącym przy drzewie
6. Idziemy do restauracji i w prawym dolnym rogu jest talerz z jedzeniem, oczywiście zabieramy go ;)
7. Wracamy do lasu i dajemy jedzenie synowi Kamari

               Następnego dnia:

8. Wracamy do syna Kamari
9. Idziemy do ośmiornicy
10. Wracamy do Kamari
11. Udajemy się do starego portu by porozmawiać z rybakiem
12. Idziemy na wulkan po klucz

               Następnego dnia:

13. Wracamy do rybaka
14. biegniemy do kiosku po paliwo
15. Cofamy się do rybaka


               Dwa dni później:


16. Idziemy do rybaka
17. Klikamy na motorówkę i płyniemy na sąsiednią wyspę
18. Aby wejść na wyspę musicie skakać po kamieniach W I L L I A M
19. Pierwszym zadaniem jest naliczenie orzechów kokosowych, jest ich na pierwszej wyspie 8, a na drugiej 5
20. Drugim zadaniem jest naliczenie krabów. Jest ich 10
21. Teraz musimy wybrać dwie rzeczy: wskazówkę albo skarb

Wskazówka - kapelusz
Skarb - odznaka



Historia miłosna Amalury 


1. Idziemy na plażę do rozbitka.
2. Biegniemy do wieży zamkowej i rozmawiamy z Kamarią.
3. Udajemy się do lasu i zabieramy zieloną roślinę.
4. Wracamy na plażę.

                Następnego dnia:

5. Wracamy do rozbitka
6. Idziemy do biblioteki, i klikamy na książkę.
7. Udajemy się do portu i rozmawiamy z rybakiem.
8. Biegniemy do kiosku i zabieramy kawę.
9. Cofamy się do rybaka.
10. Idziemy do sklepu z pamiątkami po wędkę.
11. Biegniemy do biblioteki i klikamy na posąg.
12. Udajemy się do Kamari.

               Następnego dnia:

13. Wracamy do biblioteki i ponownie klikamy na posąg.
14. Idziemy do dżungli i klikamy na wodospad.
15. Gdy już jesteśmy w nowym miejscu klikamy na żółte światło.
16. Idziemy do foyeru w zamku i rozmawiamy z krową.

               Następnego dnia:


17. Wracamy do krowy.
18. Idziemy do kiosku i bierzemy krem do opalania i cukier.
19. Potem idziemy na wulkan po śnieg.
20. Wracamy do krowy.

              Następnego dnia:

21. Idziemy do krowy
22. Biegniemy do jaskini (w pomieszczeniu gdzie jest maszyna, która zmniejsza pandy) i bierzemy kamień.
23. Wracamy do krowy i dajemy jej kamień.
24. Udajemy się na basen i zabieramy drugi kamień.
25. Idziemy nad wodospad i trzy razy klikamy na żółte światło.
26. Rozmawiamy z Amalurą.
27. Biegniemy do lasu i wchodzimy do drzewa.
28. Gdy już jesteśmy w nowym pomieszczeniu to musimy zagrać na zębach.
(od lewej)
Szyfr: 123231
29. W nagrodę otrzymujemy zielony płaszcz i odznakę.



Szukaj szefa woobysiów  







Magiczny diament 


1. Idziemy do Starego portu i rozmawiamy z Williamem
2. Biegniemy do lasu i zabieramy piórko
3. Wracamy do Baru
4. Potem udajemy się do sklepu z pamiątkami i zabieramy łom
5. Dajemy g Williamowi a on wyważa nam przejście do piwnicy
6. Wchodzimy tam
7. Rozmawiamy z mumią
8. Idziemy do kiosku i rozmawiamy ze sprzedawcą

               Następnego dnia:

9. Wracamy do sprzedawcy
10. Zanosimy papier toaletowy mumii
11. Wychodzimy do obojętnie jakiego miejsca i wracamy do piwnicy
12. Wchodzimy do niebieskiego światła
13. Teraz potrzebujemy pochodni, aby ją dostać musimy pójść do starego portu i porozmawiać z rybakiem
14. Idziemy do lasu po gałąź drzewa
15. Wracamy do rybaka
16. Idziemy do jaskini (tam gdzie jest maszyna zmniejszająca pandy) i zabieramy scyzoryk
17. Cofamy się do rybaka

              Następnego dnia:

18. Wracamy do rybaka po pochodnie
19. Idziemy do labiryntu
20. Klikamy na niezapaloną pochodnie
21. Nagle oświetli nam się droga i musimy pójść do wyjścia (wyjście jest oznaczone czerwonym ogniem na pochodni)
22. Teraz musimy przejść przez most ale żeby się pojawił trzeba odpowiednio naciskać na figury
Oto schemat: koło, trójkąt, kwadrat, koło, kwadrat
23. Potem pojawi nam się most i przechodzimy do następnego pomieszczenia
24. Gdy już znaleźliśmy się w kolorowym pokoju przechodzimy odpowiednio po kolorowych kółkach
25. Kiedy już się znaleźliśmy w nowym miejscu to idziemy do Kamari na wieżę zamkową
26. Biegniemy na wulkan i zabieramy roślinę
27. Wracamy do Kamari

            Następnego dnia:

28. Wracamy do Kamari po rękawiczki
29. Idziemy do miejsca gdzie znajduje się diament
30. Zakładamy rękawice i klikamy na diament
31. Biegniemy do Kamari

           Następnego dnia:

32. Wracamy do Kamari
33. Udajemy się do pomieszczenia gdzie znajdował się diament
34. W pole czatu wpisujemy słowo LOWE
35. Rozmawiamy z Faridem
36. Idziemy do Kamari
37. Idziemy do lodziarni po herbatniki
38. Udajemy się do labiryntu i dajemy papudze herbatniki
39. Biegniemy do Williama
40. Wracamy do Kamari
41. Mamy do wyboru dwie opcje:
Pieniądze - 20 000 monet
Zniszczenie diamentu - Zaproszenie na ślub Kamari i Farida + Dostanie stroju anty lodowego
42. Jeżeli wybrałeś pieniądze to idź do mumii a jeżeli wybrałeś spalenie diamentu to idź na wulkan i wrzuć diament do lawy, potem gdy pójdziesz do Kamari na wieże zamkową ona zaprosi cie na ślub  


Big foot 



1. Idziemy na plażę karaibską i rozmawiamy z Yeti
2. Idziemy do starego portu porozmawiać z rybakiem który siedzi na ławce
3. Udajemy się do jaskini (tam gdzie znajduje się gra 4Boom) po wędkę
4. Wracamy do rybaka
5. Idziemy do obojętnie jakiego miejsca i potem do niego wracamy
6. Wracamy do Yeti
7. Biegniemy do restauracji i rozmawiamy z Brunem
8. Idziemy do salonu piękności po olej

              Następnego dnia:

9. Wracamy do Bruna by odebrać paluszki rybne
10. Dajemy je Yeti`emu czekającemu na plaży karaibskiej
11. Idziemy do rybaka
12. Udajemy się nad basen i rozmawiamy z ratownikiem
13. Wchodzimy do szatni i klikamy na szafkę z której wystaje światło
14. Wracamy do ratownika
15. Idziemy do Kamari po klucz

             Następnego dnia:

16. Wracamy do Kamari po klucze
17. Idziemy do szatni i klikamy na żółte światło
18. Klikamy na żółte światło na końcu tunelu
19. Udajemy się do biblioteki po kawałek puzzla
20. Wracamy do jaskini i układamy puzzle
21. Gdy już jesteśmy w nowym pomieszczeniu naciskamy na drzwi i rozwiązujemy quiz

a) Czym żywią się pandy
- Bambusem

b) Z jakiego kraju pochodzą pandy
- Z Chin

c) jaka jest łacińska nazwa pandy?

- Ailuropoda Melanoleuca


22. Jak już jesteśmy w nowym miejscu to klikamy na to urządzenie które jest podłączone do suszarki
23. W układance trzeba wpisać słoto STOP (Uwaga! Jeżeli przed ułożeniem tego słowa wpiszecie słowo ROOM to dostaniecie nową chatkę)
24. Wracamy do Yeti`iego
25. Idziemy po patyk do stadniny koni
26. Cofamy się do Yeti`iego
27. Udajemy się do salonu piękności i rozmawiamy z Lili
            
           Następnego dnia:


28. Wracamy do Lili
29. Wracamy do Yeti
30. Idziemy do lodziarni i rzucamy balonem z wodą (lub śnieżką) w maszynę od lodu
31. Wracamy na plażę karaibską do Yeti`ego
32. W nagrodę otrzymujemy nowy dom Czyli Igloo a jeżeli wpisaliście w układance słownej pierw słowo ROOM to macie dwie nowe chatki :)
        



Tajemniczy telefon 


1. Idziemy do salonu piękności i klikamy na dzwoniący telefon.
2. Po rozmowie z nim klikamy na walizkę.
3. Idziemy na taras zamkowy porozmawiać z Kamarią.
4. Biegniemy do restauracji po mąkę która znajduje się na oknie.
5. Wracamy do Kamari.
6. Idziemy do lodziarni po cukier.
7. Cofamy się do Kamari.
8. Idziemy do jakiegoś miejsca np. sala balowa i wracamy do niej.
9. Udajemy się do stadniny koni.
10 . Robimy to co w punkcie 8 idziemy do obojętnie jakiego miejsca a potem wracamy do stadniny.
11. Klikamy na okruchy.
12. Idziemy do jaskini (w pomieszczeniu gdzie znajduje się maszyna odmładzająca pandy).
13. Wracamy do stadniny koni.
14. I udajemy się do Kamari na taras zamkowy.

               Następnego dnia:


15. Wracamy do Kamari.
16. Idziemy do dżungli i naciskamy na okruchy .
17. Cofamy się do Kamari.

              Następnego dnia:


18. Robimy to co w punkcie 15.
19. Udajemy się do starego portu i naciskamy na okruchy.
20. Wracamy do Kamari.

             Następnego dnia:


21. Idziemy do Kamari.
22. Biegniemy do miasta po okruchy.
23. Cofamy się do Kamari.
24. W pole czatu wpisujemy CARL i wciskamy enter.
25. Idziemy do biblioteki porozmawiać z Carlem.
26. W nagrodę otrzymujemy od niego strój detektywa.


Uratuj pokepetsy  


Już wkrótce :)


Złota kurtka 


Już wkrótce :)


Siodło do konia


Już wkrótce :)


Strój do pływania


Już wkrótce :)

0 komentarzy: