niedziela, 24 kwietnia 2011

Prezenty Wielkanocne.

                                                   Witam Was!
Nazywam się Fineasz1998r i będę zastępować Bastiana do czwartku, ponieważ jemu przytrafiła się bardzo przykra wiadomość. Jechał na rowerze i spadł i teraz ma rękę w gipsie. I bardzo mnie poprosił, żebym to ja zastąpił go ;). Mam nadzieję, że mnie przyjmiecie bardzo serdecznie :).


Dziś możemy odebrać prezenty Wielkanocne. Mi się udało odnaleźć cztery kurczaki i za to będę mieć 3 prezenty. A Wam ile przytrafiło się prezentów?


Chciałbym wszystkim życzyć wesołych Świąt Wielkanocnych i  mokrego Dyngusa.
Wesołych Świąt!

Pozdrawiam!

Ps. Bastianowi akurat musiało się to przytrafić na Święta :(. Życzmy mu powrotu do zdrowia w komentarzach :).



3 komentarzy:

Natusia pisze...

Super notka! Fajnie piszesz Fin! Masz swojego bloga? Chętnie na niego wpadnę! A teraz życzę Wam wszystkim wesołych świąt i mokrego dyngusa! Nie oszczędzajcie dziś wody! Basti - wracaj do zdrowia!

Natusia pisze...

Aha! Zapomniałabym! Bastian - gratuluję wygranej w konkursie wielkanocnym na blogu Maxa i Elli!

Slupek15 pisze...

Fineasz, jaka to czcionka na zdjęciu?
Slupek15
P.S. Jeśli nie możesz powiedzieć w komentarzu, wyślij maila na slupekzpanfu@wp.pl