czwartek, 28 kwietnia 2011

Powrót!

Witajcie! To ja Bastian103. Już dziś zdjęli mi gips z ręki i mogę normalnie pisać na klawiaturze! Na początek chciałbym podziękować mojemu niezastąpionemu koledze Fineaszowi1998r. za to, że przejął moje obowiązki w pisaniu na blogu.

Opowiem wam co się działo przez czas mojej nieobecności ;)

W niedzielę (24 kwietnia) Mogliśmy już odebrać piękne prezenty od zajączka Bunny Benny`iego. Nagrodą były 3 piękne wielkanocne roślinki.

W poniedziałek 25 kwietnia działała maszyna z niespodziankami i dawała ciasto do chatki

27 kwietnia działał Lvl Booster i zaczęła się misja ze szpiegiem. Więcej dowiecie się od Kamari na tarasie zamkowym!

 A 28 kwietnia czyli dziś, ruszyła wielka wyprzedaż mebli. Staniały one o az 75%!


Sporo się działo kiedy mnie nie było ;). Na szczęście teraz mam już rękę zdrową i mogę nadal pisać na blogu!

Pozdrawiam!



PS@ Od wielkiej nocy możecie zobaczyć moje wpisy na blogu Sekretariat Panfu!

PS2@ Szykuję dla was prezent dlatego, że mnie nie było tyle czasu. Podpowiem, że będzie to mała zmiana w wyglądzie :)

2 komentarzy:

Slupek15 pisze...

W końcu czwartek... Pfffff... No i wreszcie piszesz ty... A co do "małej zmiany wyglądzie" ciekawy jestem tego na... ee tam XD
Pozdrawiam,
Slupek15

Natusia pisze...

Mam nadzieję, że ręka już dobrze :)
Ciekawe, jak będzie wyglądać ta zmiana :D