niedziela, 1 maja 2011

Remont zakończony!

Witajcie pandy. Pewnie zauważyliście moje obiecane "małe" zmiany na blogu ;D. Przez cały tydzień kiedy miałem moją rękę w ciężkim stanie pracowałem nad zmianą wyglądu. Są takie same prawie wszystkie gadżety i strony. Usunąłem dwie nie przydatne zakładki "Wywiady z pandami" i "Czym jest panfu".

Niestety nie powiem wam wszystkiego, bo możecie się sami przekonać o nowym wyglądzie., a po za tym mam jeszcze kilka spraw do zrobienia.

Chciałbym wam powiedzieć tylko to, że nie pisałem notek przez jakiś czas bo miałem kilka usterek do naprawienia w wyglądzie ;)


Korzystając z okazji chciałbym was zaprosić na klub SP (super pandy). Odbywają się tam różne zabawy, konkursy itp. Aby przejść do strony klubu kliknij na ten button:




Wracając do nowego wyglądu. Wiem, że niektórym może się nie podobać, że jest kolorystyka brązowa, ale w przyszłości poszperam w szablonie i zmienię kolorystykę na zieloną ;)

Prawie zapomniałem, aby podziękować pandzie Anioleka za wykonanie napisu "Bastian103" W nowym logu :)

2 komentarzy:

Natusia pisze...

Wooww! Super tu jest! Postarałeś się :)

Slupek15 pisze...

Komentarz do postu na blogu "Prace naszych Pand" (http://pracenaszychpand.blogspot.com/2011/05/natusia130.html#comment-form):

http://iv.pl/images/38740847057514431624.jpg (trzeba skopiować link i wstawić do wyszukiwarki)

A co do zmiany w wyglądzie, dam ci napis (o wiele lepszy):

http://iv.pl/images/76104653990792456638.png

Ojeju, ale się zalinkowałem XD

Pozdrawiam,
Slupek15